Sajam IFFA 2025 održan je od 3. do 8. maja u gradu Frankfurt, Nemačka.
Ovaj prestižni događaj okuplja vodeće stručnjake i kompanije iz oblasti prehrambene industrije, prerade mesa i proizvodnje opreme, pružajući jedinstvenu priliku za predstavljanje inovacija, razmenu znanja i uspostavljanje poslovnih kontakata na globalnom nivou. Sajam je tradicionalno mesto gde se okupljaju proizvođači, distributeri, dobavljači i kupci kako bi se upoznali sa najnovijim tehnologijama, trendovima i proizvodima koji oblikuju budućnost prehrambene industrije.
Izloženi proizvodi i sektori sajma
Na sajmu su bili izloženi proizvodi i rešenja iz različitih sektora, uključujući:
- Prehrambena oprema: mašine za preradu mesa, linije za pakovanje, sistemi za hlađenje i skladištenje.
- Sirovine: visokokvalitetni sastojci za prehrambenu proizvodnju.
- Mesna industrija: oprema za klanje, sečenje, preradu i pakovanje mesa.
- Proizvodi sa farmi: organski proizvodi, sveže meso, mlečni proizvodi i delikatesi.
- Prehrambeni sastojci: aditivi, začini, konzervansi i druge komponente neophodne za savremenu proizvodnju hrane.
Razmere sajma
Sajam IFFA 2025 obuhvatio je impresivan broj izlagača i posetilaca:
Učesnici: 1016 kompanija iz više od 50 zemalja sveta, uključujući najznačajnije proizvođače opreme i prehrambenih proizvoda.
Posetioci: 66.340 stručnjaka i profesionalaca iz industrije, koji su došli da se upoznaju sa inovacijama, prisustvuju stručnim prezentacijama i učestvuju u panel diskusijama.
Iskustva i utisci
Poseta sajmu IFFA 2025 donela je mnogo interesantnih susreta sa kolegama i poslovnim partnerima. Razmena ideja i iskustava sa profesionalcima iz različitih delova sveta omogućava bolje razumevanje tržišta, novih tehnologija i budućih izazova u prehrambenoj industriji.
Uvek je korisno posećivati ovako velika dešavanja, jer su to mesta gde se pronalaze nova rešenja, stiču nova poznanstva i, naravno, bogato iskustvo koje doprinosi daljem razvoju i napretku u poslovanju. Sajam IFFA je i ove godine potvrdio svoj značaj kao vodeća platforma za povezivanje i inovacije u industriji mesa i prehrambenih proizvoda, a ujedno i priliku za unapređenje poslovnih strategija i osvajanje novih tržišta.